Vårfixat balkongen 💖

Hej där 😍

Nu tror jag att balkongen är kattsäkrad och gubbarna har flyttat ut 👴🏻👴🏻

(null)

Jag har pyntat galleret så jag inte ska känna mig som en instängd farlighet...

(null)

(null)


Varför inte känna sig som en gallerskyddad vackerhet istället 🤔
Typ Rapunzel 😇

Tar mig en kopp kaffe innan matlagning drar igång.

(null)

Shoppat på jem o fix, rusta och ÖoB i dagarna två 🙈
Har fler saker jag vill köpa men ön är det ju inte vår ordentligt så kan ju vänta lite.
Så kanske jag får bidrag i födelsedagspresent?

Grejat och städat balkongen hela förmiddagen, klippt till matta osv.
(null)

Missarna är förvirrade och Mini är inte helt nöjd för hon gillar inte kyla och det blir lite för kallt inne nu och balkongen är lite läskig men spännande.

(null)

(null)

(null)

(null)

Missie stormtrivs sniffar på luftens alla dofter 💕 
 fick Pocahontas sången "Det finns färger i en vind" i hjärnan nu 💕

Dessutom har jag möblerat lite i lägenheten.  
(null)

(null) 

Dessutom flyttat in en kattlåda i djungeln 💩💩💩
(null)

Tagit bort två fotöljer  som Mini gillar ligga på men hon har massa andra platser att ligga på. Ger bort fotöljerna till syrran 👍🏼 
(null)

Som ni ser envisas jag skriva fotöljer inte fåtöljer...
Jag vilar fötterna... foten i en fot-ölj... så fotölj... dessutom en fotpall till varje 🦶🏻🦶🏻
Petra däremot hon får ju dem av mig...  så hon kan kalla dem få-tölj och fått-pall 🤣😇😉
Så kan vi ju fundera på om det heter en eller ett byrå oxå 😉
Jag har en byrå eller egentligen flera byråer 👌🏼

Nej nu ska hör lagas mat och fortsättas med tvättstugan.

Sen dans ikväll fox och tango kurs och jag har fått de nya skorna med 5 cm klack och "mocka"sula så äntligen kanske jag får lite flyt i tangon utan ont i tårna 🤩
Och att vilgus inte klagar 😖 så mycket dagarna efteråt.
  Vilgus är min onda led på vänsterfoten...

(null)

Håll tummarna.

Ha en fortsatt bra kväll.
Kram från Mig 💖🤗