Blogg rekord i mars och ev medicineringsbehov...?

Hej o go mitt i natten 😊

HĂ€r kommer rekordbeskrivningen som nummer ett
SĂ„ mot slutet kommer lite hjĂ€rnbubbel angĂ„ende ström och miljöbesparingar inom region örebro lĂ€n... och mina kollegors funderingar pĂ„ mitt eventuella medicineringsbehov 😳đŸ€ȘđŸ˜đŸ€Ż 
Det Àr nog roligare pÄ slutet...

Skulle ju lÀgga mig...
Men vet ni förresten?

Jag har rekord denna mĂ„nad pĂ„ inlĂ€gg 13 inlĂ€gg Ă€nnu i mars 14 med det jag just publicerade (16 m detta) 
(null)

(null)

(null)


Om jag rĂ€knade rĂ€tt totalt 50 st â€ïž ( motsvarande gilla... )
varav nĂ„got inlĂ€gg inget alls men det med dans Let"s Dance 18 ❀

10 kommentarer pĂ„ de olika blogginlĂ€ggen totalt. 

NĂ„gra roliga och fina kommentarer pĂ„ Facebook delningarna
Varav denna fina frĂ„n en dansvĂ€n ❀.
 TACK ❀

(null)




Kollade antalet besökare denna mÄnad...

544 stycken đŸ€©đŸ€©đŸ€© WOW

(null)

Fast dĂ„ Ă€r ju 50 hjĂ€rtan(gillan) och 10 kommentarer rĂ€tt lite...? I relation till antalet besökare menar jag... 

Men jag Ă€r ju glad iaf TACK âŁïž

Men en mysko kÀnsla har jag nÀr ingen sÀger nÄgot... skriver nÄgot... eller klickar gilla... nÀr jag ser att det finns de som lÀst men inte har nÄgon Äsikt hÀr pÄ bloggen eller pÄ Facebook.
De tycker nog att jag Ă€r urfĂ„nig... jĂ€tte jobbigt... lite smĂ„ knasig positivt smĂ„ knasig Ă€r ok...
Men vill inte kĂ€nna mig fĂ„nig 😳
ni vet som jag diskuterat i ett tidigare inlĂ€gg... 

Eller kĂ€nslan nĂ€r vĂ€nner sitter och ifrĂ„gasĂ€tter 

-VARFÖR bloggar den och den!?!??
-Gud sÄ fÄnigt!!!
- Vad fĂ„r de ut av det???

Jag fÄr sÄÄÄ ont i magen för JO jag Àr ju urfÄnig...
Fast jag kan bara sĂ€ga DET Ă€r sĂ„Ă„Ă„ kul 😍 men tidsödande...
Dessutom sĂ„ Ă€r det ju ett sĂ€tt för
Min hjÀrna att fÄ ventilera allt bubbel den har inuti sig... och diskutera det lite med mig sjÀlv.

SĂ€rskilt jag som Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ GUL... fick just idag reda pĂ„ hur GUL (personlighetsmĂ€ssigt) jag Ă€r. SÅ  intresssmt. 
Vi Ă€r  goda vĂ€nner och har varit i evighet 💛 sĂ„ det var kul att höra.
Men dĂ€rifrĂ„n kommer nog min ordrikedom oxĂ„? Eller vad tror du Thomas-röd 😉?

Iaf ibland tĂ€nker jag fy vad pinsamt sitta pĂ„ jobbet och alla tĂ€nker JÖSSES vad fĂ„nig hon Ă€r men ingen sĂ€ger nĂ„got.

Jo En annan kollega hĂ€romdan 😊
-Jag var inne pÄ din blogg och lÀste hÀromdagen Ingela... dÄ fick jag se en halvnaken du!
-Men vet du X , jag var faktiskt helnaken 😊
-Vad TUFF du Ă€r 😎...  fick jag till svar (

Det var varken med en kÀnsla att denne tyckte att jag var fÄnig eller att jag var dum. Inte att han tolkade bilden anstötande eller sexuell heller.
Tack blev sjĂ€lvklart mitt svar 💚

Jag kom med en lysande energisparande idé idag...
OM samtliga anstĂ€llda inom region Örebro lĂ€n slutar stoppa in sina matlĂ„dor i kylskĂ„pet och istĂ€llet förvarar den i sitt skĂ„p dĂ„ Ă€r den inte sĂ„ kall nĂ€r den ska vĂ€rmas sĂ„ mĂ„ste spara massor av energi och miljö...

TÀnk om man skulle prova nÄgon mÄnad?
Mina kollegor som kĂ€nner mig, det var 10 st i personalrummet minst och alla kĂ€nde mig inte ... De tittade pĂ„ Mig och sĂ„ sa nĂ„gra ja det ska dĂ„ vara du att komma pĂ„ en sĂ„n sak sen blev det ju vilda diskussioner en stund men jag sa Ă„r den att lĂ„ta tanken sjunka in istĂ€llet och fundera pĂ„ det.

NĂ„gon undrade om jag inte skulle prova med ADHD medicin...
men Hu sa jag vad trĂ„kigt det skulle bli i min hjĂ€rna đŸ™ˆđŸ˜©đŸ˜ł
nĂ„gra utropade NEJ dĂ„ fĂ„r vi ju inte vĂ„r Ingela kvar ❀❀❀
Tack allesammans ni Ă€r underbara ❀
Det vĂ€rmde verkligen mitt hjĂ€rta 💖

SĂ„ vĂ„gar nog gĂ„ till jobbet imorgon igen Ă€ven utan födelsedagskaka 🎂

Godnatt för andra gĂ„ngen ikvĂ€ll 😇😮

blev rĂ€tt bildfritt  hĂ€r...