Jag + M&M foxnight = imorgon


Hej och Go förmiddag 💗


(null)

Jag sitter och dricker brunchsmoothie och brunchkaffe...


Så lyssnar på eventet M&M foxnight 4.2’s spotifylista och blir helt nervös för min första M&M foxnight... 😨

 har jag läst "körtips" 😊😊😊


(null)



(null)



VAD är det...? 

M&M foxnight...?

Undrar ni...

Jo det är en dans kväll i Tullinge som arrangeras av två eldsjälar förnamnen börjar på dem båda på M varav jag antar är anledningen till namnet M&M allt ordnas inom Ebbas dansklubb.


Bara fox non stop 8 timmar till spotifylista med andra ord inte levande musik.

Alla som jag pratat med som varit där är danshöga i dagar... veckor... efteråt 😍

...så jag hoppas jag kommer våga bjuda upp ...

Så jag oxå kommer vara det , danshög, när det  bär iväg hemåt imorgon natt 💃🏼🎶😍🎵💃🏼


Danshög...? Jo det är när man är liksom så sjukt välmående... glad... lyrisk... efter en dans, endorfiner och oxytociner (må bra hormoner)  flödar i kroppen så man svävar på

Moln,  ler fånigt och är totalt dansförälskad 🎶💃🏼🎵💕


(Hittar ingen tilläckligt talande bild här)


Det är massa svårt att få plats på M&M foxnight för anmälningen går via dans.se och har bara öppet för anmälningar en kortare stund, en timma ca och då blir det tvärfullt .

Förra gången fick jag reservplats 59...


Det kvoteras i anmälningarna så det blir lika många följare som förare.

Vilket är bra förutsättningar så alla ska få möjligheter att dansa.


Detta är min min födelsedagspresent från Roffe, en danskompis. 🎁 Tack ska bli så spännande.

Han är en rutinerad M&M foxnight dansare nu.

Presenten innebär att han både anmälde mig (och jag fick plats utan reservkö han var i bra tid) och har betalat och ska bjuda mig på bensinpengarna 🙏🏼


Fått lite tips och råd av Mia 💕som oxå ska med och är rutinerad på eventet oxå.

Så nu ska jag ge mig ut och handla lite dextrosol... nån smidig frukt...så har jag lagt fram resorb...


Planerar kläder.. hur många ombyten...

8 Tim dans... undrar om jag kommer stå i nåt "hjälp jag törs inte hörn" alla timmarna...?

Fox blir ju inte lika svettigt som när man buggar.

Dessutom verkar det inte vara nåt tema.


En gång var jag på Melissa foxkväll då var det tema vitt och svart. Himla läckert när alla Barbara vit och svart klädda. Allt från enkla kläder till riktigt uppklädda.


(Angående kläder så planerar jag ju min Rhodospackning oxå så dessa får ju inte krocka. Men hinner nog tvätta emellan.

Vad packar man för 14 dagar på Rhodos?

Där man dessutom inte får ha shorts på

Middagarna?)


Sådana här event är som sagt populära men även en del kritiserade eftersom dansbanden blir ju "arbetslösa" om danserna mer och mer övergår till Spotifyspelningar.

Men nån gång ibland kan ju vara okej ändå.



(null)



De passar min ekonomi rätt bra eftersom sånna Spotifyevent är billigare och jag superpank just nu.


Senaste tiden har det fått bli hemma dans pga ekonomin men oxå pga trivselfaktor 😊, vardagsrums o köksgolvsfox i strumplästen.

Så kul och lärorikt när vi njuter, testar och leker med egna dansidéer, lets dance och youtubeklipp/inspiration.

Nu grunnar jag på hur jag ska kunna dansa i skor igen... för att följa strumplästen i strumplästen 😉 funkar såååå bra man får liksom flera förningspunkter 💃🏼🕺🏼🤗


Ska hur som helst bli spännande imorgon.

Jag jobbar natt nu inatt så hoppas jag hinner sova klart innan vi ska åka oxå.

Så jag orkar dansa 18-02 🤪


Håll tummarna för mig imorgon 🎶💗🎵💕🎶

Får bli en uppföljning efteråt som kanske kan heta..

Jag ❤️ M&M foxnight = sant 

Jag 💔 M&M foxnight = sant

Jag tror och hoppas på alternativ nr 1 🙏🏼🙏🏼🙏🏼



Hm... måste kolla efter bilder som kan passa detta inlägg... fick göra några nödlösningar från eventet


Kramar och Take Care out there 💙💚💛💜❤️