Dagens stavövning (i bilder)


Just me again <3

Tog en riktig långpromenad med mina stavar efter mitt blogginlägg i förmiddags.

Nu ska jag används få ord och låta er njuta av bilder ist.

Hittade dock klokhetsvägen idag.

(null)

Visst är det härligt... när man går här och funderar över livet...
Tar en dos av Hjärnmotion då finner man klokhetensväg bara sisådär några kilometer hemifrån.

Efter att ha jobbat en kväll o sen 4 nätter så köndes det att jag var värd att bara vara idag 💕

Packade ryggsäcken tog stavarna och njöt liksom jag för nu när jag sitter på balkongen i solen och vilar mina utslitna armar och ben

(null)

Det var sååå vackert på min promenad 

(null)

(null)

(null)

Om några månader är här full aktivitet härpå hembygdsgården midsommarfirande och motorcaféet på torsdagar.

Då kommer ängen vara full av gamla bilar inte bara "raggarbilar" men så skulle nog många se det iaf.

I Juli är set dax för Charleswood poker road som startar här dessutom.

(null)

Så hittade jag en gammal trapp där ute på Aggerudsudden så jag tog mig ner till sjön 

(null)

Så in i vassen vackert med vass 💕
Jag Rog mig igenom denna vass skog och ut på sjön
(null)

Hur vackert är det inte... yttersta spetsen på Aggeeudsudden
Jag tänkte jag går till näset och tar mig iland där.
Fick tyvärr vända för det var en bäckskåra i isen mellan näsets udde och aggerudsudden som jag inte vågade eller ville vada igenom.

Så fick halka samma väg tillbaka 

Passera vackra hembygdsgården igen så då får ni titta på de bilderna igen.

(null)

Passade på att ta en bild från hembygsgårdsbacken över Karlskoga centrum.
Kullen därframme i bakgrunden är Rävåskullen som jag skrev om i söndags och mellan den och sjön är vårt vackra centrum.

Nu är jag hemma sitter i solen på balkongen men får nog dra mig inåt. Det börjar bli kallt åt fingrarna när solen föevinner lite bakom Gustavsgatans fina lönnallé men om jag publicerar nu och värmer fingrarna ist kan jag nog sitta kvar lite till.

(null)


Jag "stavade ihop"  12 909 steg 
Är himla nöjd m Mig sjölv 🏋🏻‍♀️🌟🙏🏼💫

Kraaaamar ❤️



#1 - angelicasvarld.blogg.se

Fantastiskt...lite vårkänsla i bilderna ja å idag är ju vårdagjämningen här och på söndag så går vi över till sommartid. FANTASTISKT!! Tänk vilken underbar tid vi går tillmötes!!

Hoppas du får en fin vecka!

Svar: Tack
Visst är det underbart och vackert dessa dagar med sol och vinter med vårkänsla 💕
Längtar i massor efter våren och vårsolen.

Jag har haft en härlig tisdag och hoppas veckan fortsätter lika dant.

Jag önskar dig oxå härliga dagar och en fin vecka ☀️❄️☃️💐
BubbElla/Ingela