2 veckor kvar av semestern

Hej

Imorgon ska jag ut på äventyr.
Göra något som jag velt testa i många år. 
Åka på en liten dans trip till Dalarna. Närmare bestämt till Leksand och Falun.
 
Dansbenen ska med
(självklart dansskorna har bpackat mina favvisar men oxå ett par med mocka sula... vet inte vad som kan passa bärt, de däringa på bild får oxå följa med fast d inte är danskor eller finskor... menade dansskor eller fin skor...)
 
Jag ska med
 
 
 
och dansrumpan ska med
eller som en dansvän till mig sa... när vi dansade...
-oj vilket livligt underliv du har....
Så det livliga underlivet ska med ;-)  eller snarare bak-Ellas rutiga runda bakdel...  ;-)
med andra ord nya favobyxorna... 
 
 
 
Vi ska bo i Leksand och dansa onsdagkväll  på Hjortnäsbrygga till Jannez och torsdagkväll på lilltorpet i Falun.
Ska bli så spännande för jag har hört så mycket om dessa två dansbanor.
De ska ligga ås vackert vid Siljan.
Tur jag har Britt-Marie som hittar på lite spännande och frågar mig.


Håll tummarna nu så jag vågar bjuda upp så jag inte kommer hem och inte dansat något 
 
 
Utan hoppas att vara så här danshög på hemvägen på Torsdag, ppppppleeeeeeasssse :-)

Är alldeles för tröttför bloggande nu men ville bara berätta för er om denna veckas plan.
Ska ta några...risk för många...  bilder och berätta om vår danstrip, till helgen.

HA några sköna dagar ni för det har jag tänkt att ha.
 
 

KRAAAAAM <3