Valborg igen ❤️

Ha en skön Valborg ALLESAMMANS ❤️

För två år sen firade vi valborg för sista gången med den tradition vi haft i måååånga år i Backeberga mitt barndomshem.

Med en tår (flera faktiskt) läser jag min blogg från vårt sista Valborgsfirande där ❤️😢

Men ändå så skönt att ha pappa i lägenhet utan jakten i bröstet om alla måsten med huset.

Mamma kan oxå vila i ro i sin och Marias grav ❤️

Förra året och i år sätter COVID och Corona stopp för firandet men nästa år...?
Kanske nya traditioner blir startade 😍

Länk till bloggminnet Sista Valborg i Backeberga.
Vilket även blev mammas sista Valborg någonsin 💔

#1 - Monnah

Det bästa med traditioner är att man alltid kan starta nya (citat från min son). Jag förstår att det var jobbigt att inte kunna fira traditionsenligt, men är säker på att du får till något nytt vad det lider.

Svar: Vilket superbra citat ❤️
Vi ska skapa traditioner det är jag helt säker på.
Blir ju lite så när barnen växer upp och kanske skapar egna familjer så
Ska bli spännande att de vad framtiden för med sig 🤗
Ingela Otter Olsson [BubbElla]