Barndomshemmet snart till salu

Hej på er 💕

Det blir långt mellan mina inlägg.
Jag har liksom fullt upp så tar mig inte tid med bloggen.
Även om hjärnan hela tiden bubblar med idéer, teman och texter.

Det mesta hamnar som
Lite för långa facebookstatusar ist.
Fast där läser ju fler iofs.

(null)

Ett gammalt flygfoto på mitt barndomshem ❤️

Här rusade tiden iväg.
Jag har jobbat i tre veckor inne på fjärde veckan och mina sena semesterkollegor börjar droppa tillbaka.

Jag röjer tillsammans med systrarna i mamma o pappas hus. Vi är i princip klara.

Länkar till andra inägg om barndomshemmet:

I fredags var Christopher mäklare där och kikade på det.
Idag har de värderingsmöte så efter lunch ringer han och berättar vad de värderat det till och då ska vi prata ihop oss systrarna och jag sen så ut på sociala medier om att det är till salu.

Vårt på G inlägg har delats och nappats på.
Så hoppas att det går fort när vi släpper det "på riktigt" 

(null) (null)
(null)
(null)

Mamma och pappa har ju inte bott på övervåningen på flera år så den är lite mera "bortglömd" och "sliten" tog inga bilder där.

Rummen är ändå stora och rymliga.
Efter som det är brutet snedtak så bör det liksom volym på ett annat sätt en med helt raka... sluttande.. snedtak.

Håll tummarna för ett bra pris när mäklaren ringer sen och att vi får det sålt snabbt smidigt och att vi inte behöver lägga ned själ och hjärta i tid att städa eftersom det ska sannolikt rivas ur och renoveras från topp till tå.
Vilket iaf behövs.
# 1 Tak
#2 vatten - värmesystem
Sen får köparen själv prioritera sina behover.

Man kan fortfarande bo på nedervåningen och ta övervåningen allt eftersom.

Nähej ni nu måste kag ta tag i dagen.

Min lägenhet ska visas imorgon.

Jag ska flytta om två veckor och har massor att sortera och packa av mitt eget hemma här.

Tänk vad tiden gått fort 11:e juni skrev jag detta och snart ska flyttlasset gå...

Nu så vill jag ju handla en massa till nya boendet men måste ju först mäta och fundera där...

Sovrum nere...?
Vardagsrum uppe...?
Tvärtom...?
Pontus lilla snedtaksrummet...?
Jag snedtaksrummet...?
Han stora rummet uppe?
Osv osv osv

Tar jag sovrummet nere så behöver jagknte lägga en massa pengar på en ny säng... min 140 går inte upp på övervåningen...

Sen planera om när jag bott in mig... Hm...🧐

(null)


Dessutom måste vi ju hinna roa oss ❤️
(null)

(null)

(null)

Och myyyyysa 😻
(null)

(null)

Njuta av det vackra i livet 💖
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)



Och jobba 💉💊🌡
(null)

(null)


Nej vet ni nu väntar tvättmaskinerna och vinden ska sorteras (fast solen skiner 🌼)

Kramar och Take Care out there 💕






#1 - MejMia

Lycka till med alkt🤗

Svar: Tack ja det går ju inte ge upp 🤔😊🌸
Ingela Otter Olsson [BubbElla]

#2 - HelenaH

Lycka till med allt 😻

Svar: Tack ja det behövs 🌸🌼🌺
Ingela Otter Olsson [BubbElla]