Magnella 💖 blogg 2 (med mera)

Nu stĂ„r hon dĂ€r ute min fina vagn eller vĂ„r fina vagn💖 och vĂ€ntar pĂ„ Ă€ventyr đŸ€© men först mĂ„lning och tvĂ€ttning 💩 och tiiid
 🙈

(null)

HusvagnsĂ€gare en vecka 💕

Jag har ju stĂ€dat, shoppat och pyntat i veckan. 

Men det har ju inget med att fÄ den igenom besiktningen att göra.

Men sĂ„ att LinnĂ©a kan anvĂ€nda den i helgen som sitt rum blev ju perfekt đŸ‘đŸŒđŸ„°


 sĂ„ började jag blogg nummer tvĂ„ av husvagnen den 26:e mars.
Nu blev ju bloggen inte klar och publicerad dÄ  utan tiden rusar fram och Ă€ven livet liksom.
Bloggen har inte fÄtt tid.

Nu dÄ ?
TvÄ mÄnader senare


Nu har Ă€ven Jasmine, Magnus dotter, anvĂ€nt husvagnen som gĂ€strum 💕

och vi har bjudit goda vĂ€nner pĂ„ fika i den â˜•ïžđŸ’š
(null)

(null)


Husvagnen Ă€r besiktad och behövde ombesiktas för det var lite svetsning och hjullager som behövde fixas.  

(null)

(null)

Men nu fick vi med beröm godkĂ€nt đŸ€©đŸ„°đŸ˜đŸ™đŸŒâ˜€ïž i lördags.

SĂ„ ut pĂ„ tur nu sa besiktningskillen det ska bli toppen vĂ€der imorgon (han menade som i söndags). 
-Neeeej vi har inte tid
😟
Helt Ă€rligt undrar jag NÄÄÄÄR tiden för husvagn ska komma? NĂ€r jag Ă€ntligen (efter 6 Ă„rs lĂ€ngtande och av dessa 3 Ă„rs seriöst lĂ€ngtande efter att jag köpt bil med dragkrok) köpt min husvagn


Ja det kĂ€nns som om varenda helg Ă€r pĂ„ nĂ„gotvis Ă€r uppbokad med jobb eller aktiviteter.
Men eftersom jag jobbar helger Àr jag ju ledig lite vardagar sÄ kanske kanske kanske jag törs ta en svÀng by my self. MÄste dock backningstrÀna innan. Kan ju inte lita pÄ att mÀnniskor kan hjÀlpa mig.

Magnus och jag har tvÄ veckor semester ihop. Mina enda tvÄ semester veckor. Eftersom regionen har problem med personal till att tÀcka de IVA platser som minst mÄste vara öppna i regionen sÄ har vi fÄtt erbjudande att jobba mot en ersÀttning de semesterveckor vi avstÄr. SÄ tvÄ veckors semester blev det för mig.
(null)

Tur jag stormtrivs med mitt jobb och mina kollegor ❀

HĂ€r om veckan hade anestesi och IVA i regionen en stor fest pĂ„ Elite stora hotellet i Örebro. 
Ett vĂ€lbehövligt firande efter flera Ă„rs vĂ€ntande pga ja ni vet
 🩠

(null)

(null)

(null)


(null)

Just nu kĂ€nns det liiite tungt med bara tvĂ„ veckors semester och lite lite men inte nĂ€r jag lovade det. Sommaren som sĂ„dan bĂ€r med sig mĂ„nga trevliga hĂ€ndelser iaf som jag fĂ„r njuta av.

Dessutom har jag och lilla syster bokat en utomlandsresa i november. Kanske inte bÀsta sol och vÀrme sÀsongen utomlandsheller dÄ.
MEN betydligt soligare och varmare Ă€n grĂ„a november hemma hĂ€r đŸ„‚â˜€ïž

De 2 gemensamma semesterveckorna i sommar har vi golfaktiviteter inbokade med varianter av hotell. Bland annat SM pĂ„ Ă–rbyhus GK dĂ€r vi ska bo pĂ„ golfbanan Slottet kallas det visst 👑 .  Dessutom övernattning och Greenfee för tvĂ„ pĂ„ Öjareds GK (magnus golf vinst frĂ„n förra sommaren)

Men INNAN vi ska skaka fram nĂ„gon typ av husvagnsutflykt sĂ„ ska vi mĂ„la gasolkofferten och böja till nĂ„n skena som förtĂ€ltet löper i. 
Och en redig tvĂ€tt
 dammig och smutsig sĂ„ man knappt ser in eller ut genom fönstren.

SmÄsaker med lister ody men det hindrar inte anvÀndningen.

 Den Ă€r iaf grundmĂ„lad nu men nu sĂ„ ska det mĂ„las fĂ€rdig fĂ€rg.
(null)

En mera off white fÀrg. Vi följer ju sidor pÄ Facebook dÀr man fÄr massa tips och rÄd.

Jag hoppas fĂ„ till det till helgen med fĂ€rdig fĂ€rg kanske eller iaf lager ett pĂ„ nationaldagen.
Magnus har golftÀvling i helgen och jag nattjobb men jag sover ju inte hela dagarna.

Ledig dag imorgon blir full av fix innan vinlotteriet kommer för att umgÄs hos mig eftersom jag vann förra gÄngen.
Hade hoppats pĂ„ utomhus umgĂ€nge men det blir till att slĂ€ppa bloggandet nu och starta förberedelserna för enligt Yr Ska det regna imorgon tyvĂ€rr


IgĂ„r kvĂ€ll sken solen sĂ„ hĂ€r vackert hemma hos mig ☀

(null)


Men innan jag ska ha mina vĂ€ninnor hĂ€r imorgon ska jag till Bumle Golfstore och prova ut nya golfklubbor 💾💾💾
Jag lyckades med bedriften att slĂ„ av min favorit klubba nr 8
. PĂ„ damtĂ€vling hör om veckan 🙈

(null)

AngÄende husvagnen

Döpte den ju till Magnella 💖
Jag funderar pÄ om den inte borde ha en rosa strupe runt om och namnet Magnella i "handskrift" i bak.
Kanske skulle det Ă€ven stĂ„ dans och golfvagn nĂ„nstans
?
Vad tror ni?

Nu mÄste jag starta min dag sÄ jag hinner hela listan innan jobbstart klockan 16.30

HÀr kommer lite bilder frÄn husvagnsfixande under de mÄnader som jag inte uppdaterat bloggen.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Stödbensöl 😉

(null)

Stödbensbubbel đŸ„‚nĂ€men nu behövs dagen verkligen startas đŸ’ȘđŸŒâ˜€ïž

Sköt om er alla och vÀlkomna tillbaka eller om det Àr jag som Àr tillbaka ?
Och minns att klicka pĂ„ hjĂ€rtat ❀ hĂ€r under.
Kanske en kommentar
 hÀr under.

 (jag vet att ni tycker det Ă€r jobbigt med robotkontrollen men tyvĂ€rr sĂ„ innebĂ€r att leta cyklar, övergĂ„ngsstĂ€llen, trafikljus ody
 att man inte Ă€r en robot đŸ€–)