Magnella 💖 del 3

Husvagnsfixardag hade vi i helgen  đŸ’• och midsommarafton ska detta ekipage invigas 🇾đŸ‡ȘđŸ„‚đŸ’˜

(null)

DÄ drar Team Magnella pÄ Àventyr. Som jag skrev hÀrom dagen. Fast planerna blev tvungna förÀndras.

(null)

(null)

Vi tvĂ€ttade taket och vĂ€ggarna men det Ă€r svĂ„rt att fĂ„ det bra blir flammigt, matt och lite blankare om varandra.

(null)

(null)

Vi har smort, fixat och skruvat.
En vagn som Ă€r 34 Ă„r gammal Ă€r nog lite sliten i polishen. Men jag tycker om den Ă€ndĂ„ 💖

Gasolkofforten Àr slipad, primad och mÄlad.

(null)


före och.. efter bild

(null)


Katterna Ă€lskar husvagnen men Ă€r förbjudna dĂ€r av Magnus. 
Kommer de Ät sÄ smiter de in.

(null)

Missie liksom passar in 💕

(null)

Nyfikna som attan pÄ allt
 stegen var mycket spÀnnande.

Mini funderar pĂ„ VART hon kan ta sig in nĂ„nstans đŸ˜»đŸ˜ș de Ă€lskar husvagnen missarna 💕
Kanske genom nĂ„got av fönstren


(null)

(null)


Ann-Britt tipsade om att sy in spelkulor i myggnĂ€tet till husvagnen
 sĂ„ det blev tyngd och höll myggor och flygfĂ€ ute.
And so I did đŸ˜‡đŸ˜â›łïžđŸŒđŸŒâ€â™€ïž

(null)

(null)

VĂ„r typ av spelkulor đŸ€©â›łïž men jag ska byta ut nĂ„n av de vita mot Titliestbollar för de Ă€r Magnus favorit boll. 

Medan vi kĂ€mpade pĂ„ med husvagnen dök dĂ€r upp en liten gĂ€st đŸ€ŽđŸ€

(null)

(null)

Han Ät mer Àn vÄra katter.
Grannen hade haft honom hos sig hela vÄren och döpt honom till Igge Kott.
Grannarna pÄ andra sidan har oxÄ ofta besök av honom.
Han gillar att sova under vĂ„ra trappor. 
Han (elelr hen) Ät upp pÄ nolltid 1,5 pÄse kattmat (portionsförpackning) och en torkad daggmask.

Just nu sitter jag i min lilla hÀngstol och hör hur det knastrar i gruset bakom mig.

(null)

SĂ„ vĂ€nder mig om dĂ„ stĂ„r tre hjortaralldeles lite drygt 10 meter frĂ„n mig pĂ„ grannens grĂ€smatta.

(null)

(null)

Hann tyvÀrr inte fÄ upp kameran innan den ena spatserat bakom trÀdet. Men liten skymt fÄr ni hÀr.

Sen knallade de upp mot vÀgen.

Sitter och funderar pÄ hur jag ska lÀgga upp mat och packning pÄ team Magnella utflykt i helgen.
TyvĂ€rr fick jag inte göra turbytet som planerat sĂ„ vi mĂ„ste Ă„ka hem söndag förmiddag sĂ„ jag kan börja jobba 13.30.
Eftersom jag jobbar och förskjuter semestern pga IVA plats och oersonalvbehovet i vĂ„r region. SĂ„ kanske jag skulle förlora min ersĂ€ttning för förskjutningen sĂ„ dĂ„ fick jag inte byta.
Men ist blev jag ju ledig och hann med allt detta fix i söndags.

I lördags motionerade jag. Först en 18 hÄls runda som mötte drygt en mil.

(null)

Sen tog jag Birk @jagarbirk (pĂ„ Instagram) och promenerade raskt och lunkade 6,5 km i BrĂ„ten och Bullerdalen.

(null)

(null)

(null)

(null)

SÄ det kÀndes som om jag kommit i undergÄngsÄldern i LördagskvÀll. Ont precis överallt och jag har fortfarande en kÀnsla av foglossning i blygdbenets fog.
Men man kan visst fÄ foglossning Àven i denna hormonella Älder av 54 Är.
KĂ€nde ju av fogarna nĂ€r jag Ă„t p-piller och definitivt nĂ€r jag var gravid och nu


Men ikvÀll blir det golftÀvling m damligan.
Dam bjuder herre och pÄ fredag oxÄ.
SÄ sÀllskaps golfrond + dans till sambandet Blender pÄ lördag.
SĂ„ dĂ„ blir det sĂ€kert bĂ€ttre đŸ™đŸŒ
Livssiktigt jobbas det hĂ€r 💕 

(null)

(Fick ta till ett filter dÄ jag osminkad och morgonskrynklig sitter och kisar mot solen sÄ fejk smink och utslÀtning blev ju perfekt. TyvÀrr fanns ingen blomsterkrans)

Ha en skön midsommar om jag inte hinner lÀgga ut nÄt mer hÀr

 đŸŒžđŸ‡žđŸ‡Ș🌾🇾đŸ‡Ș🌾🇾đŸ‡Ș🌾🇾đŸ‡Ș🌾🇾đŸ‡Ș🌾