Glömde ju… mina nya PING ⛳️

Så äntligen är mina nya klubbor här och inspelade 9 + 18 hål ⛳️🇸🇪

Tog mig över flera vatten tills min hjärna och kropp blev helt orkeslösa då så… 💦💦💦💦

En liten bildstudie…

(null)

(null)

(null)

Dessutom testade jag och lyckades köpa mig en ny putter… även PING 💖

Bumle på Lanna Golf Store är toppen att hjälpa en med utprovning, tips och lektioner.

(null)

(null)


Nu måste jag leta upp en snygg damkeps med PING 🤩

Nu ska jag bara bli kompis med klubborna helt och hållet.
OXH viktigast av ALLT lära mig att fokusera på att göra lika.. samma samma… när jag provavingar göra lika när jag gör det faktiska slaget…
S
Sjukt svårt för helt plötsligt så kommer andra tankar imploderandes precis i baksvingen så går bollen ännu mer dit man inte planerat än normalt…

Imorgon ska jag och Petra ha en timmes golflektion med huvudpunkt närspel med Janne som oxå var en toppen pro.

Så har jag ju min egen PRO men bra med andra blickar och "språk" oxå 🙏🏼🥰⛳️

Ja ni kör ju få feedback allt eftersom misstänker jag 💖⛳️🌸🏌🏼‍♀️🇸🇪


#1 - Hannas krypin

Så fint med rosa. Väldigt välmatchande måste jag säga!

Svar: Haha ja jag är en matchande människa 😍 kan inte ens ha omatchade underkläder. Dessutom ska underkläderna matcha kläderna 🙈
Ingela Otter Olsson [BubbElla]