Weekend i bilder 🇾đŸ‡Ș☀

Vi hade vĂ„ra Oskarshamn vĂ€nner hemma eller i sommarstugan i helgen som var.
En lĂ„ng weekend ❀ som gick alldeles för fort 😱

(null)

En av morgnarna tog jag de hÀr vackra bilder a. NÀr SörÀlgen lÄg som en spegel.

Jag tog en av paddleboardsen och bröt den vackra stillheten med lugn och fin paddling.

(null)

(null)

(null)

Magnus övervakade mig frÄn storastenen.

Bilderna  fĂ„r tala för sig sjĂ€lva.
Jag har redan presenterat dem pÄ Facebook och Instagram.

Första eftermiddags /kvĂ€llen 
(null)

(null)

(null)

Det Ă€r hĂ€r det Ă€r đŸšœ
(null)



Första morgonen 💚

(null)

(null)

(null)

Sen blev det dag och vi njuter för fullt av varje minut, varje timma och varje dag ❀
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hade SUP-porters 😉
(null)

(null)

(null)

Dessutom fick jag en perfekt present av Uffe.
Han kĂ€nner mig verkligen 😀
(null)


De fixade Àven med bÄten som Magnus mÄlat och fixat till.
Mycket arrangemang att fÄ den sjön och bra placerad i densamma.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)



men till slut sĂ„ landade den i vattnet
. Och det blev det nĂ„gra turer för dem 😀

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fast paddla pĂ„ paddleboardes Ă€r allt bra mysigt oxĂ„ 🙂
(null)

(null)

(null)

(null)


SoluppgÄngar och solnedgÄngar Àr magiska över sörÀlgen.
TyvĂ€rr orkade jag inte vakna och fota soluppgĂ„ngarna för jag vaknade bara tittade upp sĂ„g den magiska himlen satte mig lite upp kikade ut pĂ„ vattnet somnade om
 ca kl 04-04.30
Men vid 01-02 sÄ var vakenhet bra men i Är var det sÄ kallt sÄ blev inga nattbad, tyvÀrr.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


Frukost och förmiddags/eftermiddags fika pĂ„ bryggan Ă€r fantastiskt 💕
(null)

(null)


(null)


Änderna trivs verkligen i vĂ„rt sĂ€llskap. TyvĂ€rr hade tre smĂ„ andungar blivet en pĂ„ en vecka 😭😱

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Diskandet Àr ju aldrig det roligaste. SÀrskilt inte en solig sommardag nÀr man bara vill vara ute och umgÄs.
MEN vi löste Ă€ven det 😃
"Disk with a view" 😍

(null)

(null)

(null)


Njuta i massor av bubbel, drinkar, spel och umgÀnge Àr hÀrligt.

(null)

(null)

(null)


Nu fÄr vi planera in en resa söderut mot Oskarshamn. Och kanske Àven pricka det med dans om vi har tur.

Vi lyckades ju pricka in dans i Nora men missade helt fota oss svidade och dansanta. 

Tacksam för möjligheten att fĂ„ bo i stugan dĂ„ och dĂ„ ❀
Ett smultronstĂ€lle och en oas i livet đŸ„°

OM jag var dĂ€r oftare skulle nog barndomens simhud mellan tĂ„r och fingrar vĂ€xa ut igen 😁

(null)

Sköt om er allesammans och Äterigen TACK Uffe och Annika för den gÄngna helgen.

TACK Magnus för du finns ❀ och förgyller mitt liv. 

Och SvĂ€rmor Harriet för vi fĂ„r lĂ„na stugan 💕 och TACK för de magiska mandelkubben.

(null)

❀❀❀

#1 - Annika

Som sagt, en hĂ€rlig helg som gick alldeles för fort 😍
Ser fram emot ett besök i höst.😉

Svar: ❀
Ingela Otter Olsson [BubbElla]