Pinglan, PingElla eller BubbElla đŸ€”â˜ș


Funderar pĂ„ om jag borde byta namn pĂ„ bloggen đŸ€”

(null)
 

Jag bubblar ju inte sĂ„ mycket lĂ€ngre
  eller
?

HĂ€romdagen frĂ„gade till och med Solan
 var Ă€r Ingela? Jag hör henne inte?!??
DĂ„ satt jag precis bakom ryggen pĂ„ henne 😊â˜ș och var tyst đŸ€«đŸ€­

PĂ„ jobbet kallar arbetskamraterna mig för Pinglan, goaste dem 🌾💖

Och jag spelar med PING golfklubbor


(null)

Men skulle behöva en PING Chipper 💕

TrĂ€ffar jag riktigt snyggt med klubborna dĂ„ sĂ€ger det liksom PING!!!  đŸ€©
Dessa klubbor Ă€r ju magiska dessutom och med dem och mina tre olika PRO (Magnus, Janne och Bumle) sĂ„ har jag ju nĂ„t under mitt mĂ„l handikapp redan â›łïžđŸ€©

Dessutom lÀr jag mig massor av mina medspelare nÀr man gÄr och spekulerar och funderar under rundorna. SÄ kul och trevligt.

BubbElla var ju för att Ingela blev av syskonbarnen Ella (ing-Ella) och Bubbel för att det alltid bubblar med tankar och idéer i mitt huvud.
SÄledes BubbElla ett ord av tvÄ.

Bubblar gör det fortfarande i huvudet pĂ„ samma sĂ€tt. Ibland nĂ€r det tystnar kĂ€nner jag mig nĂ€stan lite orolig över lugnet och ett uns av trĂ„kighet kommer över mig. Kanske jag Ă€r onormal..? Och tystnaden normal?

Samtidigt lyssnar jag mycket pÄ ljudböcker och dÄ fÄr bubblet inte riktigt tid att komma ut kreativt utan bubblet avstannar lite.
BĂ„de det bubbel som kommer ut ur fingrarna och det som kommer ut ur munnen.

Nu kommer PING av olika god kvalitet ut ur min kropp och ner genom klubban och ut genom bolltrĂ€ffen dĂ€r sjĂ€lva PING-ljudet uttrycks och sedan skjuter bollen ivĂ€g med mer eller mindre lyckad precision đŸ«ŁđŸ€© PING!!

(null)


(null)

Ofta efterföljs det av ett NEEEEJ inte dit
 men oftare och oftare ett Jaaaa rĂ€tt okej
 

SÄ frÄgan dÄ Pinglan
 eller Ping-Ella
 eller vara som det Àr.

Idag skickade jag fotot pÄ mig till Magnus dÄ skrev han tillbaka:
Min Ping-Girl 💕
Gulligt det var tyckte jag
 men jag Ă€r ju typ en tant egentligen đŸ€« hans PING-tant đŸ€­đŸ˜‡đŸ„°

Nej nu ska jag ladda för vintjejsparty.. Med temat "6 drinkar"

Alla Ska bjuda pĂ„ varsin drink
 đŸ„‚đŸčđŸ„ƒđŸ„€
Jag tror det fĂ„r bli en del vatten emellan 😇 efter som jag har jobbhelg sedan.

DÄ Äker jobbstassen pÄ igen.

(null)


Gör er en bra helg allesamman 
Och Lev livet nu
Det ska jag 

Kramar frĂ„n Ping-lan â›łïžđŸŒđŸŒâ€â™€ïžđŸ’–

(null)






#1 - Anette

Du har ju mĂ„nga bra namn att vĂ€lja pĂ„, Pinglan gillar jag 😀

Svar: Tack Ja det gillar jag oxĂ„ 😊 först tĂ€nkte jag inte pĂ„ hur mĂ„nga av mina arbetskamrater som ropade pĂ„ Pinglan men nu gör jag det och blir varm i hjĂ€rtat.

Pinglan! Har du haft en bra helg?

Pinglan vill du hjÀlpa mig med det hÀr?

Osv

💕
Ingela Otter Olsson [BubbElla]

#2 - Monnah

Hihi! Ja du, det dÀr bubblandet tar inte slut i mitt huvud heller, men skrivlusten kommer och gÄr. Det Àr vÀl bra att allt inte behöver vara likadant hela tiden? Vad duktig du Àr som spelar golf. Jag kan knappt trÀffa en fotboll ens om den ligger precis framför mina fötter. Ps: Nu kan jag kommentera igen!!!

Svar: Hej Monnah 💚 Det var lĂ€ngesen. Har du haft kommentar problem? Ja bubblet Ă€r verkligen intensivt av och till. Men ljudböckerna liksom tar udden av det och ibland Ă€ven det som Ă€r viktigt
 tex nu att fundera över valet.
Golfen tar massor av tid och sen allt mĂ„ste i hemmet och jobbet. SĂ„ skrivandet
 uttömmandet av bubblet liksom stĂ„r tillbaka.
Liksom tiden att lÀsa.

Idag kom jag just pÄ ett mÄste.
Ta tag i elavtalet
 đŸ«Ł

Prova med en baseboll de Ă€r lite lĂ€ttare att trĂ€ffa och flyger bĂ€ttre men definitivt dit vinden bĂ€r dem 😄

💕
Ingela Otter Olsson [BubbElla]