Tack Bloggbesökare 🙏🏼💖

Tack allesammans som läst/besökt min blogg igår 💖 
och följde med på min  hormonella cykeltur läs nedan.

Under tiden bloggen skrivs tar jag en liten kaffekopp i sällskap med kattiganerna på balkongen och laddad packad o klar för en weekend i Grythyttan ❤️

(null)

(null)

Jag hade över:
90 Besökare
8 ❤️ / likes på den och en på påskpromenaden.
Dessutom två kommentarer här på bloggen.
Två privata på messenger.


(null)


Dessutom alla era 15 reaktioner och 7 kommentarer på Facebook 💓

En delning på Facebook 💝

Värmer ett hormonellt hjärta 😉🙏🏼💓

Nu saknas bara ca 200 likes 😉❤️👍🏼 o kommentarer per inlägg här inne på själva bloggen ❤️🤗 
För det är ju där det räknas om man ska bli kändis bloggare influenser 😉😉😉
så KANSKE jag får dansa i Let’s Dance 🎶💃🏼🎵🕺🏼 nån gång i framtiden 🍀🍀🍀

Vilket ju kräver en helmassa inlägg från mig som ger samma uppmärksamhet /reaktion från er ❤️

Reaktionerna och kommentarerna var fler både på Facebook och inne på bloggen och med fler besökare på inlägget i väntanstider 

Det är såååå kul att blogga bara så ni vet 
🤩

(null)

Men förstår inte hur kändisarna hinner men de kanske inte skriver av sig hela själen och hjärtat i ett inlägg utan tar lite i taget 🥰🙃🙂


Kraaaamar och jag önskar er en härlig helg 💖

#1 - HelenaH

Önskar dig/er en härlig helg 😀

Svar: Tack detsamma 🌸🌺🌼
Ingela Otter Olsson [BubbElla]

#2 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Hade vart helt fantastiskt om du blev en influenser!!! <3

Ha en underbar valborg!

Svar: Men TACK Beatrice 😊😍
Undrar hur jag skulle ha tid med det 😉😇
Hade en fin fin Valborg sitter just och ska påta ner den här.
Hooplas du hade en härlig Valborg och skön första maj 🌸🌼🌺
Ingela Otter Olsson [BubbElla]