Caddie, Kattmatte och kattmormor 😍

Hej vĂ€nner ❀

Nu har det varit fullt upp heeeela sommaren.
SĂ„ tankar om bloggandet har ploppat upp.
Det och det ska jag skriva om men inte hunnit med.

Jag har trĂ€ffat en fantastisk person som jag gjort mycket kul och spenderat en del tid med.

(null)

Danstid och annan kvalitetstid som prioriterats mer Ă€n bloggtid.

Hade massa kul tillsammans bla i Malung

Även en kryssning som snart blir en till. Kindbergs sista kryss. Detta band som bara blir bĂ€ttre och bĂ€ttre ska sluta nu tyvĂ€rr.


(null)

Denna fantastiska person Àr inte bara en person som skÀmmer bort mig en hel massa med att vara som han Àr och vara super trivsam dansare han Àr himla duktig golfare oxÄ.

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag hade ju ingen golfboll alls men han Ă€r i mina ögon ett proffs och han slĂ„r bollen sjukt lĂ„ngt.
Jag hinner varken se den fara ivÀg eller landa...

Övat mig som Caddie och det Ă€r hĂ€rligs promenader jag fĂ„r vid de tillfĂ€llena. BĂ„de i motion och vyer.

(null)

(null)

(null)

(null)

SaxÄ golfbana.

Dessutom har jag ju blivet med katt đŸ˜șđŸ˜žđŸ˜»
Först flyttade sonens studentpresent lilla Mini in i juni.

(null)

(null)

 Full fart blev det i lĂ€genheten men ÅH vilken massa mys oxĂ„.

(null)

(null)

Utforskning pĂ„ hög nivĂ„. 

(null)

Men oj vad fort hon vĂ€xer 🙀

(null)

Hon Àlskar att hoppa ner i kassar och lÄdor.
SĂ„Ă„Ă„Ă„
Mysigt med den allra minsta IKEA pĂ„sen đŸ˜€đŸ˜»

MEEEN....

(null)

Hör dök det upp ett par nya tassar.... som oxÄ Àlskar kassar...

(null)

(null)


En lite. Morrande, frÀsande och skrikande kattunge till.

(null)

(null)

Namnvalet Àr svÄrt...
MIssie (i betoning pĂ„ slutet) eller Lillan...? 
FrĂ€san? Hm...? 

Namnet Missie Ă€r inte godkĂ€nt av LinnĂ©a och Adam de sĂ€ger det lĂ„ter som en strippa đŸ™đŸ€­đŸ€­

(null)

(null)

(null)

Mini har kÀmpat en vecka med att fÄ bli vÀn med henne.
Bara hon kom i nÀrheten frÀste den nya... Missie.
SĂ„
Äter hon upp minis mat sĂ„ fort hon hinner.

Nu har de börjat leka iaf.
Jagar varandra, brottas och sover bredvid varandra men inte sÄ de nuddar varandra... Àn.

(null)

(null)

(null)

Det lĂ„ter hemskt nĂ€r de fajtas för Missie frĂ€ser, morrar och skriker, lĂ„ter dom en skrikande groda. 
Fast Ă€ndĂ„ söker hon fajten och jagar Ă€ven Mini ❀
Jaja sĂ„dĂ€r vid 05.45 Ă€r det full fart hĂ€r... jösp men idag somnade de om 😊

Pontus leker med dem oxĂ„ 😊😍 Missie sover rĂ€tt hĂ„rt nĂ€r hon sover...

(null)

(null)


Mini Ă€lskar att leta flugor... helst sittande pĂ„ Pontus axel eller att man lyfter henne upp mot taket Ă€r sĂ„Ă„Ă„ spĂ€nnande 😊
HĂ€r har hon latlĂ€ge nĂ€r hon söker av taket đŸ€Ł

Nu borde jag resa pÄ
Mig och gÄ ut och motionera lite...

Slurpar i mig kaffet först.

(null)

Kramar pÄ er
Ha en hĂ€rlig dag 
âŁïžâŁïžâŁïžâŁïžâŁïž