Lilla Mini Mjaus gästinlägg

Hej 😻❤️


(null)


Utifall ni undrar varför Matte

är lite ite extra trött idag fast hon legat i sängen länge sisådär 6 Tim efter sitt nattjobb så beror det på att jag har saknat henne heeela helgen 😻


Så nu har jag uppvaktat henne med att stå uppe på henne...

trampa, kloa och tvinna runt runt på henne samtidigt som jag kurrat spunnit, purrat, pipet och mjauat tills hon lagt sig så jag kan ligga bekvämt uppe på henne och hennes sköna täcke eller bredvid henne...


(null)



Hon måste ju ligga så hon kan klia mig på huvudet med ena handen och massera mina trampdynor med andra handen... gjorde hon inte det så började jag om från början ❤️ 


Besvärlig är min matte för hon 

envisas att somna före mig och bara hålla i mina tassar...

Matte får ju inte somna före mig❣️


Jag har ialla fall godkänt två gånger att hon legat kvar på sidan fast jag helst vill ligga på hennes mage.


Att Missie levt rullan bland blommorna i fönstret har jag bara gått och kollat av lite för att sedan gå tillbaka till matte och börja om bearbetningen utifall hon råkat vända sig på nåt för mig obekvämt sätt....


Ni undrar varför Matte inte  stänger dörren så jag och Missie inte kommer in när hon ska sova efter nattjobb...


Jag tror att hon hade så dåligt samvete eftersom Pontus berättade för henne att jag saknat och väntat på henne i helgen när hon roade sig i Grythyttan.

För då satt jag i Mattes säng och mjaudade efter henne flera flera gånger och vid ytterdörren men nu så är hon hemma min matte  ❤️😻❤️😻❤️


Här kommer några fler bilder på mig och min bästis Missie 😻


(null)


(null)


(null)


(null)

Missie älskar att krumbukta sig för Matte


(null)

Missie och jag trivs i diskmaskinen

(null)

Jag ville ju följa med till Grythyttan ❤️

(null)

Snälla Matte 😻

(null)

(null)

Ibland gör Missie och jag hyss... eller rätt ofta...
Här rev jag sönder kattsandspåsen och så hjälptes vi åt att sprida den i hallen och rafsa in den i mattan 
En annanfavoritsysselsättning är att riva och bita sönder pappersrullar 😺😸😹

Missie trivs i fuskrosbuketten  (null)

Men söta är vi ❤️

(null)

(null)

(null)

Matte o hennes Magnus har hjälpt henne att göra en klätterstege åt oss så vi kommer upp på garderoben.
Där trivs vi ❤️

(null)

Matte har en kattkompis i Grythyttan som heter Passopp men han har inte jag fått träffa än 😿
(null)

(null)
Kanske jsg får det nån dag för han är så stilig 😻😻😻

Mjaumjau från mig Mini ❤️😻😺

 (och missie får vara med på ett litet hörn ❣️)
(null)

#1 - Linda

Men vilka rara söta godingar! Alla tre :)

Svar: Tack ja visst är de 😊😍
BubbElla/Ingela