På väg mot ett mål 😊


Hej 🙏🏼💕


(null)
Fotnot: Ang bilden se löngre ned


Det är nu som jag borde övertala latmasken och ta med den ut på en promenix få ihop dagens "vardagsmotion" 



(null)

(På väg till gymmet i kylan igår)

Så nu jobbar jag på det övertalningen innan dagen gått utan att jag gått...


Ta ryggsäcken på ryggen och fylla den med lite förnödenheter på hemvägen. .


Eller gör jag det på "utvägen" blir det ju bättre förbränning med mera vikt...


Det gjorde jag i lördags 😊 när jag fick i detta fina väder.

(null)


Fyllde på ryggsäcken fter halva promenaden. 


Eller stoppa de här  i ryggsäcken från början...?


(null)


Vilket skulle motsvara vad jag lyckats klämma på de här snart 6 veckorna 😋 


Känns definitivt INTE motiverande stt stoppa dem i ryggsäcken och knalla iväg 😳😵.


Jag har fyllt i mitt aktivitetskort duktigt nu och fyllt ett oxå. Man kan vinna presentkort 💪🏼💝

Minst 30 min aktivitet/dag men när jag skrivet gång innebär det oftast MINST en timma....


(null)



Så skulle jag ju fyllt i målbeskrivningen och träningen (+kost dagbok)  på Weight trainer portalen oxå... hu vad jag slarvat 😳


(null)



Detta tänkta Fb inlägg fick bli en blogg ist eftersom jag skrev så långt.


Heja alla oss med mål i sikte och vår väg dit 💪🏼🤸🏼‍♀️🏋🏼‍♂️🎶💃🏼


Just nu känd det trögt att få igång en ökad konditionsnivå eftersom mina ben främst höger knä är lite mindre kompis med mig men ska övervinna och få igång kondisen oxå.

Funderar på om tjejmilen kan vara ett bra konditionsmål?


Min weighttrianer grupp efter träning förra måndagen 😊 (fattas två)

(null)

(Foto av Sofia vår PT VG se på Facebook Träningslagret Karlskoga)


Heja även alla er som nåt sitt mål och ska bibehålla det... 


Heja även alla er som inte kommit igång än jag kan rekommendera att starta med något iaf promenader i dagsljus gör stor nytta för själ och hjärta 😊 (för att inte tala om... ja gissa vad... jo... DANS ❤️❤️❤️ 😉)


(null)

(Några gamla dansbilder i en förpackning ni ser ju hur glad man blir 😊)


Kramaaar 🤗




#1 - Anonym

😊Härligt Ingella följer dig ❤

Svar: TACK ❤️😊
BubbElla/Ingela