Jag 50 + 1 dag 💖


Hej
Om ni visste vilken underbar födelsedags fest jag hade 🤩💖🥂🍾💝

(null)

Världens lyckligaste 50 plusare.

Känslan jag hade igår var så underbar.
Tänkte att jag önskar att alla kunde få
känna och uppleva hur det kändes.

Så såg jag alla mina vänners bilder och en video blandannat och det lyser faktiskt kring mig hur Det köndes inuti 💖✨🤩💫💝
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

Jag har så underbara människor omkring mig.

Goa kommentarer från mina arbetskamrater IVA’s prinsessa, partyprinsessa, IVA diva och alla pussar kramar och älskade vänner.

Vinlotteriet hade ett fint tal och även Maria. Ska be och få Marias oxå på pränt. 

Orkar inte blogga så mycket nu men lägger upp lite bilder så får ni bättre när Linneas bilder är fixade till mig.

Selfiepinnarna och polaroidkameran var en hit 📸

(null)
Pappa, mamma och jag 💖

(null)
Mina barn 💕

(null)
Me, faster Elisabeth och kusindotter Miranda 💝

(null)
Faster Agge and me ❤️

(null)
IVA kamraterna ❣️❤️



Pontus fick dit några klasskamrater oxå så blev det festligare för honom oxå 🤗🍻
Degkorde två sidor i boken 😎💕
(null)


Så mycket presenter rosor och vinflaskor i rosa tema.

(null)

(null)

(null)


En rosa piska.... hehe

Tyvärr har jag ju inte orkat ta vara på långfredagen fina väder utan sovit på fömiddagen och städat på eftermiddagen.

Snygg snyggare snyggast när jag städade 
(null)

Rosa födelsedagsbrillor och rosa födelsdeagskeps...
En "gammal rosa hoodie" och rosa sletna foppisar 🤣😂😇🙈

Nu slumrat till Let’s Dance, pratat i telefon med en mycket trivsam vän, så bra m telefoner och sen bara  ett kort inlägg här... som tog eeeen evighet 🙄 💕

Nu blir det sängen så jag orkar upp och ordna mitt bidrag till påsklunchen imorgon 🐥🐤🐣

GLAD PÅSK 

TACK alla IGEN för dagen igår.

(null)