Bloggtankar och studentförberedelser

Hej vänner 💕

Jag grunnar på hur alla kändisar hinner...?
Eller har de satt anställda på att leva deras liv eller göra deras uppdateringar på sociala medier?

(null)


Leva livet med familj och vänner...
Uppdatera bloggar... vloggar... youtube... Facebook... instagram... statusar och händelser... twitter... hemma hos program/serier...  jobba... träna... flyga till nyinköpt hus i Spanien... hemma...  Mexico...

Jag som är helt okända m fyra fem sex följare på bloggen hinner ju inte alls...

Har skojiga saker jag vill berätta om från Rhodos

Härliga och vackra möten med människor 92 åringen häromdagen... tyskarna som blev glada så de kramade mig på Rhodos... m fl

Funderingar när man vill blogga om något som könns mycket viktigt att dela eller berätta om men man inte vill utlämna någon...

Så annat spännande i livet... som händer mitt i livet

Att min kusin har bokat tid med mig... för att tattuera mig... behöver diskutera motiv och plats m er...

Jag börjar... hinner inte göra klart så utkasten ligger i långa rader så tråkigt

Jag måste lära mig göra bloggen många och korta idt för då och långa... vad tror ni?

Igår fick jag gråta en skvimp...
Så kom min pappa och blev stum och gråtmild öven han...

Jag hämtade Pontus studentskylt ❤️

(null)

Tårarna bara rann i butiken så även hon som gjort den började snörvla (pollenallergi kanske?)

Redan när jag beställde den så snörvlade jag när jag såg alla på väg ut ur skrivaren 😭

Han gick inte på balen men jag var och kikade på när alla fina kom i sina fina bilar och kläder.
Sen åkte jag hem och tvingade Pontus prova hela sin utstyrsel inför imorgon.

När han stod där med kostym vit skjorta lila fluga och studentmössan på då nådde jag inte ens till hans axlar 😳

Han är ju säkert löngre ön 195 och är stor med storlek 48 på sina Converse så jag såg sååååå liten ut... tog inget kort dock...

Den här lille såååå stor 🤔 (och den unga kvinnan har blitt sååå gammal...)
(null)

(null)

Gör det imorgon.

Kan visa från Linneas student ist.
Linnea är oxå längre och större än mig så då kan ni ju tänka er
Hur liten jag såg ut 🤗

(null)

(null)

Här är Pontus och Linnea med "storkussarna" Erika och Erik 💙

Så var det det där med present... studentpresent... bankkontot är tomt men ändå... 
jag skulle få världens lyckligaste son med världens snällaste Mammis om jag gav bidrag till och godkände katt...
Det lust faktiskt åt det 😻

Nu måste jag starta dagen.
Skriva ert kort inlägg var det ju m mera bilder ist 🙈😉

Kanske hinner m nån av mina bloggutkast ur påbörjade arkivet men även ur min hjärna ikväll redan?
Kramar på er 
(null)