En dag utan dans är en förlorad dag ❤️

Nu så är min första tattuering gjord 💃🏼🎶

Titeln på min inre bok 📕

(null)


Såååå nöjd ❤️ 

Bokade möte med min kusse Fredrik redan i maj men äntligen fick vi till det i schemaplaneringen 📅
Ska det vara så svårt att få till lite effektiv kusse tid 😉?

Han förärade mig med  min första tatto 🖌

(null)


Citatet fastnade inom mig efter filmen TED💙
men jag gjorde om den till min egen text.  
Därefter har jag bollat fram och åter med Fredrik.  #endagutandansärenförloraddag❤️ 

(null)


Ont...?
Inte obehagligt ont....
värre är det att byta spiral och borra hos tandis 😉 

Jag dreglade till och med... det gör jag även vid massage 
Sitta still (och vara tyst... inte prata med gester) är ju oxå ett problem 🙊🤐🙃😂😁

Massor av Tack Fredrik 🎶💃🏼❣️ 

(null)

Nu teamplanerar vi för nummer 2 😊
Kan knappt vänta blev peppad av vårt spånande 😀

Nu kommer min arm aldrig mer se ut så här...

(null)

Kompletterar med en avplastad version lite senare 😊

KRAAAMAR till er out there ❤️

Tjillevippen Fredrik 😉