2018


Hej 💕


(null)


Vaknat  och pausar efter en jobb helg med nĂ€tter och kvĂ€llar.


Laddar för nya Ă„ret och en ny sĂ€song av Bron med att dricka en kopp kaffe och se nĂ„gra avsnitt av sĂ€song 1 🎬💕


(null)

Ska jag samla ihop mig och vĂ€nta pĂ„ att flera avsnitt sĂ€nts och se dem alla pĂ„ en gĂ„ng... eller se avsnitt för avsnitt? đŸ€” 

SÄ frustrerande nÀr ett tar slut och man lÀngtar efter karaktÀrerna och handlingen...


Blev ett extra pass pĂ„ jobbet denna helg oxĂ„ men funkade bra men tycker att jag Ă€r vĂ€rd en  pausafton idag.



SkĂ„lade in 2018 pĂ„ jobbet inatt med goa arbetskamrater efter en trivsam  kvĂ€ll pĂ„ mongoliskrestaurang med lute lustiga omstĂ€ndigheter 😊


(null)


Hoppas ni oxÄ haft ett hÀrligt avslut och en finstart pÄ nya Äret.


Min mellansyster förlovade sig ❀ 

Stort GRATTIS till er đŸ’–âœšđŸ„‚

och LYCKA till i framtiden đŸ„‚đŸ’«


(null)


Önskar er ALLA ett riktigt GOTT NYTT ÅR đŸ’«âœšđŸ„‚đŸŒžđŸŒż


(null)

FrĂ„n en filtrerad jag och mitt bitmojijag 😊






#1 - Anonym

Tack för gratulationen. Kram ❀❀

Svar: Kraaaam ❀
BubbElla/Ingela