Frustr-Ella đŸ„șâ›łïžđŸŒđŸŒâ€â™€ïž

Hej

Ibland Ă€r inte jag pĂ„ humör đŸ„ș

För er som kikar in hos mig ibland och undrar vart jag tatt vĂ€gen...
SÄ.... kan jag berÀtta att all min tid gÄr till golftrÀning för att klara mitt gröna kort.

(null)
( sĂ„ nöjd och lite "sjĂ€lvsĂ€ker" ser jag verkligen inte ut idag...) 

DÀremellan ska ju andra saker fungera oxÄ...
Livet, hemmet och jobbet liksom.

Tango och fox kurser... i foxen övningskör jag Magnus och han övningsföljer 💞
I tangon kör vi "normala" roller 💕 

Dessutom en och annan konditionsövning.

IgÄr gjorde jag en fadder runda som blev en flopp men ÀndÄ en massa lÀrdom.

Idag en trÀningsdag pÄ Lanna Lodge golf klubb.

Besvikelsen över min flopp igĂ„r och antagligen ett uppvaknade pĂ„ felsida denna morgon.
SĂ„Ă„Ă„Ă„ hade jag en hemsk frustration i kroppen hela dagen.

Att Magnus ens orkade lĂ„ta mig Ă„ka med i bilen hem 😳

KĂ€nde mig som en irritant tjock korv hela dagen.

Om ni visste hur mycket energi som
GĂ„tt Ă„t att Ă„tminstone försöka vara en nĂ„gorlunda trevlig och positiv Ingela 😳😱

ÄndĂ„ har jag haft sĂ„Ă„Ă„ roliga trĂ€ningstillfĂ€llen under de hĂ€r tre veckorna som jag kĂ€mpat sedan jag gick min gröna kort kurs.

BARA att klara 18 poĂ€ng  pĂ„ 9 hĂ„l, pĂ„ en "stor" bana.
BARA kĂ€nns just nu totalt oöverstigligt 😹

Inte ens shoppingtanken gjorde mig pĂ„ gott humör 😱

Även idag var en trevlig dag (om jag bortser frĂ„n mig sjĂ€lv), bra sĂ€llskap Ă€, hĂ€rligt vĂ€der, vacker miljö och dessutom kom Pontus dit och Ă„t lunch med oss ( oss = Jasmine Magnus och jag

En fördel med all golftrÀning Àr att jag hinner inte shoppa pÄ mina vanliga shoppingbutiker.

Men shoppat lite ÀndÄ.
Bla golfbag, golfvagn, klubbor som jag köpte begagnat av en vÀninna som inte lÀngre spelar golf.

(null)

(null)

(null)

och lite fĂ€rgglada bollar đŸ„°

SĂ„ har jag ju fĂ„tt lĂ„na en del grejor oxĂ„.

Idag blev det dock en golfkeps men ska nog ge bort den o h köpa en som matchar bagen bÀttre.
(null)


Nu ligger jag i soffan kollar Disneyfilm och kÀnner mig Ànnu mera lÄg.
(Men nu ringde Mmmmm ❀ och piggar upp mig 😍)

Har kollat nĂ„gra tips och lektioner av Marcus Edblad Golf PĂ„ Youtube 

MEN imorgon Ă€r en ny dag 💖 och nu har jag shoppat lite pĂ„ nĂ€tet 🙈

HĂ€r kommer lite golfande bilder frĂ„n de sista veckorna đŸŒđŸŒâ€â™€ïžâ›łïžđŸ’š

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
PĂ„ golfbanan kan man Ă€ven ta en paus  ibland 😉 eller hur Helene 😇

(null)

Nu sĂ„ ska jag bearbeta mina intryck frĂ„n idag och igĂ„r 


Kramar till er 💚

Pigga gĂ€rna upp mig med ett klick pĂ„ hjĂ€rtat âŹ‡ïž
( och varför inte en kommentar đŸ™đŸŒđŸ„°)