Rhodos


Hej
Här kommer en hälsning från mig på Rhodos.

(null)

(null)


(null)

Kommer nog mest bli lite bilder här.
Finns även på instagram @ing_ella och bilderna härifrån under #ing_ellapårhodos

Jag trodde jag skulle ha massor av tid att blogga på semestern men inte hinner jag det inte... fullt upp här 😊

Sudoku har jag hunnit med 2 pussel so far och nån timma på ljudboken 😇😊


(null)         

Här ska motioneras, tränas, ätas nyttigt och drickas vad jag ville... nyttigt och onyttigt 🥂🍹🍷💧
Hm... känns som om jag ätit massa onyttigt 😵 men efter 7 dagar passar iaf jeanskjolen fortfarande.
Vi äter inga efterrrätter, nästan ingen pasta ris eller potatis. 
Jag tar nån glasskupa ibland kanske varje dag en kupa...
Massa frukt, grönsaker sallad alt tillagade grönsaker, ägg/omelett, fisk, kött, zatsiki, Oliver, ost...
(null)

Förundras över tex tyskarna som äter enormt med bröd...? Varför äta bröd när det finns så mycket god mat?
Massor av god mat.
Världens sötaste Mario Broose gör omelett på frukost och pastarätter till lunch och middag. Eftersom han är så söt så äter jag lite pasta där och han blir så glad när jag Niger och tackar 😉😀

(null)


(null)

Anette lovade vara min PT men när allt kom och kring är det nog jag som puffar på henne 😋😇😁🤣😇
Haha Nädå men hon älskar solen så blir mer pressa för henne än gör mig.
Anette + ☀️= sant ❣️
 Jag var faktiskt  rätt bra igång m träningen hemma så är min egen PT rätt bra  så blir jag rastlös svart ligga still.
Fast tiden går såååå fort 9-17 bara flyger iväg 😳

(null)

(null)

(null)

Vi har en väldigt trevlig tjej som håller i våra sportaktiviteter här.
Irma, 25 år  och är från Ungern.
Det är Yoga kl 10.15 vattengympa 11.30 och Zumba 16.30 
(null)

(null)

Däremellan föröker jag hitta på några ytterligare aktiviteter eftersom de är endast 15-25 min per gång.

Vi håller nog igång ganska mycket här med motion och är sociala. Så idag berättade Irma att hon skrev till sin pojkvän hemma i Ungern att hon mött sina idoler 😊

(null)
Vilket då skulle vara jag och Anette 😇🙏🏼
När jag är 50 år vill jag vara lika glada och skriva som er sa hon 💖
Det tycker jag är superhärligt betyg 🙏🏼❣️

(null)Idolerna och Irma 😉❣️

Igår hade vi extra kul på kvällen o dansade o dansade till uppträdandet som animation team här arrangerade 🕺🏼🎵🕺🏼💃🏼😀

(null)
Zumba tjejerna och jag 🎵💃🏼💃🏼💃🏼🎶

(null)
Anette och Irma 

De första dagarna gick vi mycket efter stranden.
I fredags körde vi lite ruscher på stranden allt i vattenkanten barfota.
Tyvärr har det flikat upp sig under en av mina stortår som för ont och kommer in sand så tar det lite lugnt nu m gåendet.
Men idag får det bli på’t igen.

Jag simmat oxå i havet och Jösses vad jobbigt det var mot vad jag minns.
Blev ju helt andfådd fast jag inte tog i så hårt.
För att inte tala om bensprattla stänka då mycket man orkar i ooolen på
Vatten gympan vilken maxpuls jag får!

I lördags sprang jag på morgonen kl 06 4,6 km det var såååå fint alldeles lugnt på stranden då 🙃
(null)

(null)

(null)

 Sen sprang jag ytterligare 2,1 med Anette nån timma senare.
Hade tänkt orka upp imorse med men blev lite sent igår och var så endorfin stinn så kunde inte somna.
Imorgon hoppas jag orka morgonjogga innan frukost.

Kanske inte helt optimalt att dricka bubbel där  mellan motionspassen men oh så gott. 
Liksom en och annan colada 😊
(null)

(null)

(null)

(null)

Mycket sparkling ester with ice blir det oxå 😊
Maten är verkligen så god.
Häromdagen firade de internationella pizzadegen men lånååång pizza i trädgården 🍕

(null)


(null)

(null)

Jag tog ju enolankbild hemma innan jag åkte till Rhodos nu blev jag påhejad att ta plankbild på beachen oxå...
And soI did...
Kanske inte så rumsren eller så snygg heller men iaf här är den 😂😇🏋🏻‍♀️
(null)
Beach här

(null)
Balkong hemma

Ja jösses Anette sa att man bara fick ha 14 kilo i resväskan... jösses vad jag packat ur och om men när jag äntligen minimerat så det skramlade i resväskan o komibäg så
Är det ju 20 kilo som gäller 😳
Jösses vad grejor som var för tunga som
Fick stanna hemma...
Varje liten sak vägde inget men tillsammans 5 kilo... lite saknar jag men klarat mig massa bra ändå 🙃😉

Men en solskyddande huvudbonad... en svartkjol och badtofflor saknar jag riktigt mycket.
Dessutom blev jag väldigt frustrerad när mina hörlurar var putsväck i flera dagar.
När sen min 3 m långa laddarsladd försvann och jag letade febrilt och idiotförklarade mig själv....  eftersom jag hade fullkoll på var och hur jag haft dem...

(null)

(null)

Så visade det sig att Anette hade likadana hörlurar och lyckats ta mina i tron att det var hennes och hade ett par i varje väska när hon sedan helt förvirrad packat
Och sen hur hon lyckats få min laddare i sin resväska har vikingen aning om....
Men ni som tycker jag är förvirrad och letar saker.... ni ska se henne 😂😍😉
Jag är en riktig PA 😀😇
Så skönt att vu hittade alltihop så nu är jag lugn o glad igen att jag inte är slarvig o totalförvirrad 🤪😨

Nu måste jag bjuda på lite selfies m o utan filter, sommarben och blommor vilket ju alltid ska ingå på semester ☀️👙👒

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nähä nu ska jag gå och Zumba 🎶💃🏼🏋🏻‍♀️🎶
(null)

Ha det gott 
Det har vi ☀️👙🥂🏋🏻‍♀️🕺🏼💃🏼🎶👒

Kramar från BubbElla på Rhodos 💖





#1 - Anonym

Å vad det ser ut som ni har det härligt. Glöm bara inte njuta också och inte bara träna. Tusen kramar från mellanklämman 🤗🤗😘😘

Svar: Jag njuter en hel massa.
Tränar inte alls så mycket som jag tänkt.
Äter mer än jag tänkt 😨
Massa kramar tillbaka 😍❣️
BubbElla/Ingela