Jag -Ingela 50 år 🌸🥂🍾💖

Hej fina ni 💝

(null)


Min födelsedag är i galopperande.

Blev väckt av en exman kl 08.15 med blommor räkmacka (sparade den till lunch) och lotter.

Fick oxå ett grattis från min idol i barndomen min farbror Bengan 💖
Han var nöjd med att numera kunna kalla sig farbror till en 50 - åring.
Jag blev rörd till tårar 😭💕

Sen fick jag lägga mig eller förbereda mig när Adam och Linnea fixar brunch.
(null)

(null)

(null)

(null)


Jag som tänker lite på vad jag äter gick loss på Jordgubbar och Bubbel med guldflagor 🤩💖🍾🥂
Okej... erkänner... nutella i stora schok påmjordgubben.
En macka med blåmögelost och go marmelad.

Så har en av mina goaste varit här
Med present och blommor 🌸
Ev måste han jobba hela kvällen pga sjukdom i  kollegestaben men vi håller tummarna.

Fått massor av meddelanden på instagran @ing_ella på snap på messenger telefon  och iMessage ni är underbara 😍

(null)


Nu sitter jag och målar naglarna dricker sista på bubblet. 

Väntar på kaffet som sonen kokar och funderar på om Nutella är så onyttigt..?
Eller om jag kan leta upp burken i skafferiet 🤔🤫😎

(null)


Kanske om jag brer det på fröknäcke?

Linnea och Adam är på G till festlokalen med grejor.

Jag diskuterar m mig själv... stay ups eller strumpbyxor... 🧐🤔
Stay ups är bättre för går inte sönder lika lätt när man ska kissa men ser rätt trist ut om man som jag allt oftast glömmer bort mig och vänder upp rumpan när jag ska fixa saker efter golvet... 😧🙈

(null)

(null)

Hm...
Pausar en stund till.

Snälla nagellack torka fort så jag kan pilla ännu mer på saker 😋💅🏼
Passar på att klicka älskar och svarar på alla hundratals grattisönskningar på Facebook.

Rapport om
Kvällensfest kommer senare 🤩💖🎈💃🏼🕺🏼🎶🎈🎈
(null)


Nu är kaffet klart snart ska glittret på naglarna Sparkles I Love...
💖🎶

Tyvärr är flera sjuka ikväll men jag vet att de och ni ändå har en bra kväll 💖💕
(null)


Kraaaamar 🎈🥂🍾🎈💕