Inte löngre 40 +

Nu har dygnet slaget om till dagen då jag fyller 50 år.

(null)

Känns riktigt som vanligt.

Ska du gå på mitt kalas? Läs inte vidare för nedan syns en del överaskningar.
Vill du komma? 
Plinga på messenger så får du instruktioner 🎀

Jag bara känner mig gladare och gladare för varje dag gör jag har så fina vänner, fin familj och att främmande människor är så tillmötetesgående och härliga.

(null)(Favorit i repris)

Idag tänjer jag närmast på de som håller i lokaluthyrningen på Karlskoga Kommun Monica och Ingrid. Även Niklas.
De har varit så fantastiska 💕

Susanne och AMK firade mig i eftermiddags så mysigt hade vi.
De blev först att skriva i min " födelsedagsbok"
(null)

(null)



Nu är i princip allt klart inför morgondagens party med denna nybakade 50 åring 💐🤩🥂🍾

Petra Erika Emma och roffe har hjälpt mig pynta lokalen.

Jag har även fått hjälp att provdansa ljudanläggningen 🎶💃🏼🎵🕺🏼 och golvet och det funkade perfekt. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Linnea och jag har fixat mina selfiepinnar... fast de köndes mest som egopins 🤩😍
Jag, mig själv och mina Ellor 😊

(null)

Lena en av mina väninnor kan inte komma men hon är med ändå 💖
(null)


Men nu ska jag sova 
Laddat med en bubbel i kylan på balkongen till frukost 🍾🥂💕

TACK för ni finns 💖

(null)

Nattinatt 💝