Flygande chokladbollar 🙈

Hej 💕

Nu skulle jag skynda mig ut och ta en promenad i solen innan den gÄr ner.
Borde gÄtt upp redan kl 15 nÀr jag inte kunde sova mer.

Men batteriet pÄ telefonen behövdes laddad och kaffetarmen skrek....

Vilka tarmbakterier Àr det som Àr över representerade nÀr jag kokar frukostkaffe klockan 16.30 och doften sprider sig i hela lÀgenheten...


Det jag ser framför ögonen Ă€r inte en kaffe kopp utan stora chokladbollar med ordentligt m kaffe i som seglar omkring i luften đŸ˜łđŸ˜±đŸ˜šđŸ˜ł


(null)


Kakmonstret frĂ„n snap gillar ju andra kakor men lite lustigt att han dök upp som snapfilter precis nĂ€r jag ser choklad bollar i syner 😍


Dricker kaffe och blundar för synerna 🙈


(null)


Nu tĂ€nker mi tarmbakterier och chokladbollar?!?! Nu har hon blitt skvatt galen.... 
Vi pratar om olika teman pĂ„ weightrainer mötena himla trevliga tycker jag.
DÄ förklarade Sofia om den varianten av sug efter saker Àr att tarmbakterierna vant sig vid tex socker sÄ de pÄverkar oss att vilja ha mer av det.
Det gÀller att vÀnja av dem med det och fÄ dem sugna pÄ proteiner eller nyttigare kolhydrater..
Mycket enkelt beskrivet hĂ€r men mina tarmbakterier har visst inte vĂ€mjts of av efter 7 v iaf... 
just nubĂ€r de helt galna och vill ha stora smarriga chokladbollar som sagt meeeen jag vet att om jag skulle ta en skulle jag inte vilja Ă€ta upp den iaf 😊

Skulle tycka den var för söt men om nĂ„n kom med en sĂ„n dĂ€r daddelchokladboll hade jag mumsat pĂ„ 😋

SĂ„ nöjer mig m kaffet 😊

Skickar en massa Ă€lskade tankar till min dotter http://olssonlinnea.se som idag kommer hem till Stockholm igen frĂ„n sina 2,5 veckor i Barcelona.
IgĂ„r gjorde jag och Adam henne avis för vi fick ses men hon inte mig eller honom đŸ˜ŠđŸ˜đŸ˜˜â€ïž
(null)


Hon njöt trots allt av sista Barcelona kvĂ€llen med klasskamraterna 

(null)

Och idag kom detta att de var pÄ vÀg till flyget.

(null)

Nu vet jag oxĂ„ att hon Ă€r pĂ„ svenskmark❀ (med mina Baileysflaskor 😍😍😍)
Jag fÄr trÀffa henen nÀsta söndag jag.
Kanske Ă€ven min fina son flyttat hem till mig igen dĂ„?

(null)
(Fotats av Linnea)

Nej nu mĂ„ste jag ut och jaga nĂ„gra minuters sol 🌞 och fortsĂ€tta ta vara pĂ„ min egentid đŸ€—

Ha en skön fortsatt helg allesammans đŸŒžđŸ™đŸŒđŸ’•

(UrsÀkta de olika teckenstilarna men började som ert Fb inlÀgg och hamnade utklippt hÀr med mera text och bild...
Och skriver pÄ telefonen
Som Lena sa imorse nĂ€r vi skulle skriva i Patientens IVA dagbok... skriv du som det flödar text ur 😋🙈💕)