Soffan vägrar släppa mig... vill bara krama mig mitt på blanka eftermiddagen 😍

Jösses 😳
Min kropp vägrade samarbeta m mig så har inte tatt mig till min mellissyster än 😳fast jag skulle åka för 3 timmar sen...
 
 
 
Kroppen tryckte ned mig i soffan sen snart 2 timmar.
Vilken lurenbedrägeri tycker jag att lura sig på en cykeltur.
För nu är bilen hemma.
Ska se om jag kan övertala den att dra mig upp igen och ta bilen till systermellis ist 😳
 
Soffan klappar på mig att den vill krama på mig ikväll igen ( om den ens släpper mig nu...) och tvn blinkar och säger OM du kramas m soffan ikväll...
Då lovar jag sjunga för dig 😘🎵🎶❣️
 
Tänka sig en fredag i soffan.
I ert försök att känna sig lugn harmonisk och nöjd...
Sonen är hemma så blir ju lite mysigt även om han kommer sitta vid datorn i rummet bredvid.
 
 
 
Tror att jag behöver det 💕
 
När jag vaknade imorse hade jag bestämt mig att träna.
Facebook säger att jag är Dvärgen trötter...
 
 
 
Så efter lite strump och tvättsortering efter gårdagens tvätt ( passade på att tvätta hela högen vantar och halsdukar oxå)  cyklade jag till gymmet skrämmabort Trötter... 
 
 
 
Tappade bort hemblindheten och såg vårt höst vackra Karlskoga mitt i centrum 💕
En bi innanför denna kyrkogård vilar min älskade farmor tillsammans med sina föräldrar och nen syster. Hon pratar med mig ibland när jag cyklar eller går förbi.
 
 
 
Körde drygt 1,5 timma på gymmet.
Jag är himla nöjd med mig själv.
Sedan 21:a september har jag vart där 5 ggr 👏🏼💪🏼🏋🏼
 
 
 
Lite bekymrad bara... kände mig superpigg för en stund sen och nu såååå trött...
Kroppen är ju skönt utarbetad...
Kanske därför den la mig här i soffan...?
 
 
 
Blivet duktig och fyller i aktivitetskort oxå. 
Kan vinna presentkort på det 💵
 
Sen hem och hade Himlans trevligt lunchsällskap till gårdagens rester av hemgjort rotmos och fläsklägg.
 
 
 
Därefter dusch och planerat att cykla till syster och gräva ned min mynta planta så den kanske övervintrar ❄️⛄️
Den ser lite trött ut...
 
 
 
Typ redan påklädd...
så fintade som sagt kroppen ned mig i soffan och här ligger jag nu... fortfarande...
 
 
 
Vanthögen på bordet... tvn svart liksom ljusen... 
 
 
 
Senare ikväll kommer de se lite annorlunda ut på bordet 🕯🍷🥜 tvn sjunga 🎶 och jag kramas av soffan.
 
Så borde resa mig nu innan jag får liggsår 😀
 
Kanske Petra bjuder på en kopp kaffe ☕️ precis som i somras 💕
 
 
 
Ha en skön helg kära vänner så får vi se hur det gick med soffläget ikväll.

Jag har taget mig upp nu för att hämta datorn och publicera detta inlägg.
Skrivet på Iphonemenbildinlägg från datorn.
(Kommer inte överens med att stoppa in bilderna i texten från telefonen...)
 
 


PUH- KRAMAR från BubbElla 🤗😘