Det kliar i fingrarna.... Blogga... blogga inte... blogga....?

Hej igen :-)

Eller blogg again... Back again...?

Sitter här i soffan helt lugnt en torsdagkväll och funderar 
 
 
( Visst är snap filtrena bra ;-)
 egentligen sitter jag här m gammal mascara sen igår em men inte syns det :-D )

Jobbat inatt och sovit OK under dagen och har lite energi kvar i hjärnan iofs är det ju kvällaroch nätter när den är fuktionell :-)

Vaknade till en oplanerad torsdag med en lust att åka till gymmet på jobbet och träna lite (för andra gången i mit liv.... men sonen ville inte följa med... så hoppade det jag oxå och medan regnet öste ner började jag fundera återigen på det här med blogga.

Har haft en trivsam torsdag hur som helst.

Skolavslutning för Pontus idag, sommarjobb start för honom på måndag
 
 
Han pluggar VVS och slutade idag andra året skk jobba på Bäckmansrör hela sommaren.

Firade med lite god mat 
 
 

Eftersom min hjärna ofta jobbar i statusuppdateringar som jag skrivet förut så varför inte göra dessa till kortare blogginlägg ist?
Jag orkar ju inte själv mitt i vardagen läsa långa bloggar även om jag skulle vilja.
 
Som tidigare har jag ju tänkt att varför ska jag skriva när jag hör så många kommentarer i min omgivning om detta med att del sitt liv på offentliga multimedia... Varför vill man göra det... Vem vill läsa om det...? För att inte tala om alla dessa bekräftelse sökande selfiemänniskorna...

Känner mig så dum för att jag faktiskt tycker det är kul.
Men på något sätt känner jag mig påhoppad för att jag gör det...?

Samtidigt som en annan väninna sa varför fortsätter du inte blogga?
Jag tror du skulle kunna få många följare...
 
Linnéa har också peppat mig att fortsätta sååå...
MEN skulle behöva en ny dator... Lånar Pontus gamla och den är såååå seg....

Så nu då funderar jag.... 
 
 
 
Äsch Ingela ryck upp dig och kom igen! HUR ska du annars bli kändis och få dansa på Let´s Dance?

Så nu gör jag några nya blogg försök :-)

Har ju några påbörjade i mitt arkiv som inte är publicerade men ska försöka att hålla mig lite kortare i fortsättningnen sedan.

Om jag ska "blogga ikapp" lite nu kommer det bli lite gammalt från höst - vinter -vår sannolikt och i okronologisk ordning... men ni får hålla till godo ändå så hoppas vi ses/hörs här på bloggen och kommentera/diskutera gärna och gilla på hjärtat  <3 om nu gillar såklart.
 
(Laddad i måndags för Nonstop dans i på Brunnsparken)
 
TACK för du läst enda hit :-*


KRAMAR från BubbElla