Boastad av jobbglädje <3

Ler lite för mig själv ;-)
 
När man har sånna tunga dagar och är besviken på sig själv.
 
Så är det underbart att gå till ett jobb som ger så mycket energi <3

VAD ska jag bli när jag blir stor.... 

Just nu finns inget annat IVA syrra och PICC-line sköterska det är mitt jobb och jag trivs :-)
 
 
PS bilden är tagen på min mamma på ambulansbåren och ska transporteras till Uppsala i höstas så ingen patient som blir ofrivilligt utlämnad på foto.
Mammisen sa det var OK...
Pappa pussar på henne och önskar henne en bra resa 
En toppen anestesisköterska höll henne på sällskap på vägen med ryggen mot oss i bild.
DS
 


Nattinatt snart ringer klockan... zZzzzZZzzZZzZZZzzZz 
 
 
 
 
#1 - PhotoJelly

Underbart att du hittat rätt jobb :D!

Svar: Visst är det 😊
BubbElla/Ingela