Besviken på Mig själv

Vad tänker jag på denna morgon/förmiddag undrar Facebook....

 

 

 

Hm...

 

 

 

 

 

Ryck upp mig!!!!

 

Skärp mig!!!

 

Det tänker jag på för det mesta just nu... ur många perspektiv och situationer....

 

 
(Fast jag ärväldigt bra på att gömma mig för andra och för mig själv... Leva på... "Le och vinka" men lurar visst inte alla)

 

Jag blir besviken på mig själv för jag inte gör det så kanske jag slapp må så här ouppryckt och vakna mitt i natten om/när jag väl lyckats somna...

Annars vaknar jag på morgonsidan av en spark i magen /hjärttrakten dom startar hjärtklappning och ångest.

 

 

 En spark som en påminnelse om att du är en fegis Ingela...

Så fånig...

Det är skitjobbigt att vara besviken på sig själv... man ska ju sanera bort energitjuvar... hur sanerar man bort sig sjölv...? 
sannolikt genom att ta tag i probelemen.... 

 

 

 

 
 (sticka huvudet i sanden... fast här i vattnet då... och njuta av stunden... vilket är skönt men dubbeltufft när IRL springer i kapp... ett litet nakenbad bjuder jag på här... men hur naken är man inte när man vaknar av sparken om natten...? :-(  )
 
 

 

 

Den gör till och med att jag knappt vill hälsa på vissa vänner för jag vill inte få frågorna förklara sammanhangen...erkänna mina tillkortakommanden även för andra... 

 

Så nu har jag skrivet vad jag tänker på...

 

Så tänker jag på att hösten... trist och tråkigt med höst... tuuuungt.... 

 

Så minns jag förra hösten... så fint där var på rävåskullen som syrran och jag brukade promenera på eller jag själv.

 

 

 
 
(Hösten 2016 med mellissyster <3)
 
 
 
Så även denna hösten ska jag se fram emot...

Jag längtar först efter en härlig sensommar en indiansommar i september och önskar att jag börjat kunna stryka av på mina oroliga msten så tårar och gnag städas bort och jag kan känna mig bubblig igen...
 
 
 
Kanske några fler soldagar vid stranden?
 
Min älskade dotter fyller ju 20 i september och dessutom flyttar hon snart till Stockholm för studier så är mycket spännande att se fram emot.
 
 

Sonen och jag får dessutom klara oss själva hemma här då men vi kanske kan turas om att göra tjejgrejor och killgrejor <3
 
Nej nu ska jag rycka upp mig för denna dag iaf och snygga upp mig, le och vinka...  handla lite förbereda/fixa mat.

Därefter jobba :-)
Härliga jobb på med blåkläderna och proffessionen så rullar livet på så bra <3
 
 

KRAM och sköt om er <3
 
(Ursäkta lite olika teckenstorlekar men har ingen aning om hur det gick till...)
 
#1 - NORRSKEN EMMA

ha en underbar fin torsdag

kram

Svar: TACK detsamma Emma Kramar
BubbElla/Ingela

#2 - Petra

Ta hand om dig, sköt om dig, att reda ut saker i livet kan vara oerhört tufft och jobbigt, men oj så bra man kan må efteråt.
Längtar till svampskogen nån fin höstdag, med fika, fnitter och kanske ett dopp ❤❤ Love U SIS ❤

Svar: Jadet är tufft:-/ vi får förssöka få till en svampskogsdag jag skulle gärna ta en blåbärsdag oxå men det kanske är för sent nu?
Love U 2 <3
BubbElla/Ingela

#3 - Per


Torka tårarna.
Är nog så att allt har sitt pris och de som har den största platsen i sitt hjärta och ger av sig själv är den som betalar det högsta priset.
Hoppas bara att du får något i gengäld, att du flyr märks när man med ser din framfart på FB, hur orkar hon.
Men......Allt hinner ifatt hur fort du än springer.
All kärlek.❣

Svar: Du är väl för go <3TACK Per.Jag skulle nog behöva ha en bastu eller tunnbad och en kall ibland jag oxå :-)Hade en knäckande dansupplevelse i Skultuna oxå i tisdags som lade ännu lite tyngd på humöret :-(Men en härlig boast ikväll på jobbet :-) Massa kärlek tillbaka <3
BubbElla/Ingela